Shuurin 28.06.2025, 03:01
Вітаю, Гість | RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Страница 1 из 2
  • 1
  • 2
  • »
Модератор форума: cygnus  
Багатовіконний інтерфейс
cygnusДата: Вт, 25.12.2007, 10:36 | Повідомлення # 1
Unicorn
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1273
Offline
Що поробиш, без двох вікон іноді просто неможливо, тому поділюся досвідом у цій справі, раптом знадобиться. Перш за все, грати треба саме у вікнах, так значно швидше і зручніше перемикатися з одного на інше, крім того, не змінюється відеорежим. По-друге, я зробив два каталоги system у лінієчній директорії. Один назвав system.buff, інший не міняв. Запускаю бафера (друге вікно) і змінюю всі параметри на мінімум - 800х600х16bit, low detail скрізь, де тільки можна, вимикаю звук і музику. Виходжу з гри, щоб параметри записались і змінюю атрибут на файлі system.buff/options.ini на read only, щоб нічого випадково не змінилося на краще smile Основне ігрове вікно каталог настроюю як зручно, будь-які деталі і звуки, все упирається в можливості машини.

Важливо, щоб під час гри вікна не відображувались одночасно. Для цього знадобиться будь-яке вікно, розтягнуте на весь екран - можна веб-броузер, а можна і notepad, байдуже. При цьому фонове вікно з грою не гальмуватиме систему, малюючи картинку. Ну а далі потрібна тільки звичка і настроєні макроси. Можливі проблеми із заходом, але я з ними не стикався. Запускаю обидва вікна через loader.exe в кожному з каталогів, схема працює і вдома, і на роботі.

А, іще. Ми зараз, щоб прив'язать друговіконного персонажа до основного, використовуємо подвійний /target. Як з'ясувалося, цілком достатньо один раз написати /attack smile Відома біда із застряганням твінка має просте рішення - не звертать на неї уваги. Якщо з основного вікна видно другого персонажа, він на своєму місці, навіть якщо у другому сидить десь в кущах, можна спокійно лікувати, лить ману, вішать бафи.

Якщо друге вікно - твінк для прокачки, від якого нічого не треба, простіше водить його через торгового бота, він чудово уміє бігати причепом у партії і в разі потреби носити припаси: батарейки, стріли, ресурси. Особисто я при дальніх переходах використовую тільки бота - він не так їсть ресурси при зміні територій. А на місці все одно треба буде перезапускать лінійку, щоб вивільнить пам'ять.

Якщо можете доповнити, не стримуйте себе, доповнюйте.

 
swalinДата: Вт, 25.12.2007, 21:34 | Повідомлення # 2
Unicorn
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1399
Offline
Не стримаюсь, доповню.

Перехід з повноекранного режиму в віконний я роблю загальновіндошним способом: Ctrl+Enter. Нижній віндошний тулбар роблю постійно видимим, а вікно розтягую на решту екрану. За таких умов відпадає потреба у проміжному вікні з notepad-ом, переключається без затримки, просто тицяєш мишкою відповідну планку на тулбарі. Єдина незручність - при запуску таке вікно чомусь відкривається зміщеним на 1 см вниз і його треба підтягувать вгору. Але це дрібничка.
Два каталоги system в мене теж працює. Я зробив відповідні ярлички-запускалки і перетягнув їх на нижній тулбар, в ту зону, яка називається Панель быстрого запуска.

Якщо основним вікном довго тягнуть причеп, а потім переключиться на вікно причепа, то в цьому вікні причеп і справді буде показаний десь на півдорозі, хоча реально знаходиться біля основного перса. Це візуальний дефект, який справді принципово ні на що не впливає. Можно бафать, лікувать основного перса і т.д. Можна робить анстак (СоЕ) і він кине саме в той райцентр, в якому причеп знаходиться за даними основного вікна.
Трошки гірше, якщо причеп приймає участь у бойових діях, скажімо стріляє чи рутить моба. До певної міри можна рятувать ситуацію макросами, або вручну використовувать асист по основному персу. Але це вже не завжди зручно, тому для таких цілей краще все-таки синхронізувать реальне місцеположення і вікнозображення. Зробить це можна, наприклад, за допомогою рестарту причепа (тобто вийти з лінійки до вікна вибору персонажа і вибрать його знову. це швидше, ніж повністю перезапускать вікно). А загалом, способи синхронізації ми вже детально обсмоктували десь тут на форумі.
Самий екзотичний спосіб синхронізації я колись придумав і випробував в Крумі. Підходиш основним персом до ГК, береш його в приціл. Причепом робиш асист, потім таргет (або - атака, як тут доречно було підказано). Випадає вікно зі стандартним запитанням: куди тебе телепортувать? Телепортуєшся, хоча в вікні причепа ГК і близько немає. Після телепортації картинка повністю синхронізована tongue .

Ще для другоог вікна актуальним є режим мінімізації фрейму, переключається кнопкою Alt-P. Стандартно клієнт тримає в пам'яті геодату, а також положення усіх мобів і персів в певному радіусі довкола свого героя. Це з'їдає певну кількість системної пам'яті і трафіку. Суть режиму мінімального фрейму в тому, що цей радіус суттєво звужується, що зрештою економить і пам'ять і трафік.
Коли цей режим буває корисним? Вже теж обговорювали, але повторюсь. Тоді, коли бафер сидить на місці, а основний перс до нього час від часу підходить на дозаправку. Якщо ж бафер причеплений до основного і вони кружляють по місцевості, ефект прямо протилежний. Відбувається це тому, що основний перс, зробивши перше коло, засмоктує в пам'ять всю геодату і далі її використовує. А мінімізований фрейм бафера змушений весь час вигружать-загружать геодату. З часом системна пам'ять забивається і доводиться перегружатись.
Другий випадок доцільності мінімізації фрейму - перетягування кількох персів кудись далеко в інше місце. Коли проходиш через якусь місцевість рівно один раз, нема ніякої потреби засмоктувать геодату широкою полосою, достатньо маленького фрейму.

І нарешті щодо боту. Це найзручніший спосіб далекого перетягування перса. Грузиться швидко, в дорозі не відстає. Але треба пам'ятать, що якщо по дорозі треба буде телепортуваться (СоЕ, анстак), то бот цього зробить не зможе, тільки нормальний клієнт.

 
cygnusДата: Вт, 25.12.2007, 22:16 | Повідомлення # 3
Unicorn
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1273
Offline
А мій бот може. Разом зі мною laugh
 
swalinДата: Пт, 04.01.2008, 10:47 | Повідомлення # 4
Unicorn
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1399
Offline
Забув зразу відписаться. Ганяв 4 вікна: основне, два баферських і бота. А тоді довелось терміново загрузить Кадзі. Нормально загрузився в 5те - баферське вікно і побігав по мдт. І навіть потім, не перегружаючись, продовжив ганять 4 вікна.

А ще до мене, нарешті, дійшло, чому ти використовуєш нотепад. Твої баферські вікна займають лише частину екрану, ясна річ решту екрану треба чимось закрить. А мої - займають весь екран і ніяких проміжних прокладок не треба. Не берусь судить, який спосіб економніший, але я вже звик саме так працювать.

 
cygnusДата: Пт, 04.01.2008, 11:19 | Повідомлення # 5
Unicorn
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1273
Offline
Оскільки граю я зараз переважно на роботі (вдома сильна конкуренція, витісняють), то просто змушений пристосовуватись до обставин. При системному режимі 1280х1024 я запускаю вікна у 1024х768 і 800х600, так менше їсть ресурсів. Ну, і прокладкою між ними броузер або notepad, щоб одночасно відображувалось не більше одного вікна, так навантаження на процесор значно менше.
 
swalinДата: Сб, 12.01.2008, 10:49 | Повідомлення # 6
Unicorn
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1399
Offline
Запустив 4 баферських вікна (нагадую, вони в мене на весь екран) і спробував поганять на кладовищі банду: тирант + спойлер + 2 бафера. Ніби тягне, хоча геодату при першому проходженні кола пошани закачує довго і відчулно гальмує. Але потім ніби легше.
Тирант - ведучий (і головний кілер), спойлер і ШЕ на причепі, ПП взагалі сидить за огорожею і тільки бафає. Два невеличкі макроси (асист+спойл та свіп+таргет_Свамо+атак) автоматизують до двох кнопок роботу спойлера, приблизно теж саме і у ШЕ.

Я вже починаю думать, а чому не взять цю зв'язку за правило? Навіщо відмовляться від спойла, навіть якщо він не дуже привабливий? Правда, в комбінації з нюкером технологію треба буде трохи помінять, спойлер мабуть буде ведучим, але це вже техніка.

Отже, ступінь моєї маньякуватості може зрости до 4х вікон cool .

 
cygnusДата: Сб, 12.01.2008, 16:13 | Повідомлення # 7
Unicorn
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1273
Offline
Який жах. Переіменовую тему.
 
swalinДата: Нд, 13.01.2008, 20:05 | Повідомлення # 8
Unicorn
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1399
Offline
Два дні по 4 вікна трохи збили мій ентузіазм. Все таки важкувато для моїх 512М оперативки. Доводиться кожен наступний крок прислухаться, як торохтить вінчестер. Щоб обійти всю територію полювання (хоч вона на моїх зомбі-50 досить обмежена) одного бафа (20 хв) не вистачає cry . Тобто, щоб загрузить 4 вікна і прокачать в них геодату, потрібна мало не година часу. І ходить треба акуратно, щоб не загризли під час чергового підвисання.
Словом, ніби й реально, але якщо вже сів, то сидіть треба кілька годин, інакше нема сенсу.
А виходить з цими тормозами геодати на відкритий простір (скажімо, на тих же депрівів-50) вже майже страшно..
 
cygnusДата: Пн, 14.01.2008, 10:04 | Повідомлення # 9
Unicorn
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1273
Offline
Ну, я спробував себе у трьох вікнах - і наче нормально. Але у мене гігабайт оперативки.
 
swalinДата: Вт, 22.01.2008, 23:35 | Повідомлення # 10
Unicorn
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1399
Offline
Переїзд сервера дав додатковий стимул полазить по серверному форуму. В гілці про боротьбу з порушниками правил надибав на згадку про прогу l2mult, яка з основного вікна дозволяє управлять двома допоміжними. Точніше - натискать кнопки F1-F10 допоміжних вікон, не виходячи з основного. А отже - лікувать, лить ману, бить по асисту і робить інші корисні речі, які ми постійно робимо, але весь час переключаючись між вікнами.
ГМи визнали, що ця прога правил сервера не порушує.

Хто що може сказать з цього приводу? Чи є практичний досвід використання цієї проги? Чи працює вона на нашому сервері? Чи буде працювать під Інтерлюдією? Судячи з опису - прога дуже корисна.

Прогу я з Інтернету витягнув, для ледачих чіпляю прямо сюди.

Причеплено: l2mult.rar (41.4 Kb)
 
cygnusДата: Ср, 23.01.2008, 08:11 | Повідомлення # 11
Unicorn
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1273
Offline
Ми з тобою синхронно ходимо форумами smile Я думав про цю програму, але оскільки користуюсь вікнами досить пасивно, якоїсь особливої потреби в автоматизації процесу не маю. Але при нагоді спробую, та і ти пиши про враження.
 
cygnusДата: Ср, 23.01.2008, 08:41 | Повідомлення # 12
Unicorn
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1273
Offline
Ось, раптом ти прогледиш, TAF висловився:

Небольшое вступление:

Как мы знаем, на сервере была введена новая опупенная антибот-система. Небавно эта система была расширена еще и до "античитерской". Все вкусности данной системы со стороны клиента внедрены в небезизвестную hGuard.dll

Теперь к делу.

Мною ни в коем разе дизассемблирование и разбор потрохов оной dll-ки не проводился (вот еще, пусть этим "исправляльщики" l2walker'а страдают), но внешнее изучение что и как работает пришлось провести.

Что получилось:

1. по всем признакам основной упор делается на то, что пакеты с честного клиента через OLE-маханизм метятся особым образом (может администрация и поднимет меня насмех, но метятся не все пакеты, а конкретно при процедуре авторизации-аутентификации, и командные пакеты. пакеты keep-alive идут мимо hGuard).

2. эти метки проверяются на стороне сервера, и если все нормально, то допускаются к дальнейшей обработке.

Из этого вытекает

3. процесс в памяти обрабатывает и метит пакеты с наибольшим приоритетом от активного в данный момент окна.

Эти три вывода объясняют и то, что у пользователей не проходит процедура дальше окна логина (не меченые пакеты сервер отвергает), что отваливаtтся l2walker, что на сервера сразу же после введения системы наблюдались лаги (толпа ботов ломилась как бешеные на сервер, но не могли никак зайти, и ломились снова), то, что подсаженое на хвост второе окно отстает, тогда как в первом окне перс послушно чапает за тобой (пакеты от неактивного окна "застряли" в hGuard, но для первого окна данные что перс со второго окна сидит на хвосту, потому и виден что идет следом), то, что при переходе на второе окно перс начинает лететь как на Виверне и быстрее, или такой прикол, когда ШЕ, стоящий на повороте от Гирана в ДП баффает СпСа, стоящего на мосту с другого края ДП, и когда делается попытка шагнуть, то ШЕ в течении 5 секунд оказывается уже у моста. драконы отгрызают себе хвосты от от зависти (пакеты стали обрабатываться и отправляться на сервер).

Итог: hGuard не заточен под обработку данных в несколько потоков, от того и такие выкрутасы. Будет ли администрацией предприниматься какие-либо шаги на исправление, то это совершенно их воля, так как для одного окна все работает.

ЗЫ: спасибо хоть на том, что пакеты от неактивного окна вообще не дропаются (но тут, скорее всего, подгадила уже винда со своей буферизацией сообщений

 
swalinДата: Чт, 24.01.2008, 00:25 | Повідомлення # 13
Unicorn
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1399
Offline
Вже переїхали..

Я виконав оновлення файлів і благополучно запустив Сваспо. Гроші за блессед заточку виявились при ньому (я боявся, що можуть зробить відкат до моменту продажу заточки).
Агропатч, карта і навіть патч зі спойлом/дропом поставились без жодних проблем.
Скопіював папку system в system2 і запустив друге вікно. Ніби теж спрацювало нормально. Тоді я 1м вікном посадив Сваспо продавать заточки, і запустив ще 3, щоб зробить пару кругів по кладовищу.
Результат не забарився. Всі 4 вікна запустились, але виявилось, що зомбі ходять швидше, ніж підгружається геодата. Гуртом вони легко наздогнали Колядина з аорі і спокійно їх загризли, я побачив лише кінцевий результат. Ніби-то ж і рухався обережно, але все-таки не вслідив tired .

Трупи я залишив лежать на кладовищі. Може завтра прийде добрий ЕЕ і поверне 75% експи?..

 
cygnusДата: Чт, 24.01.2008, 00:34 | Повідомлення # 14
Unicorn
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1273
Offline
Прийде, а чого ж. Але вранці, в обід або увечері smile
 
swalinДата: Вт, 05.02.2008, 20:12 | Повідомлення # 15
Unicorn
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1399
Offline
Цікаве сьогодні спостерігав явище.

Як я розумію, при запуску клієнта через стандартний СУшний лоадер, встановлюється конект з сервером аутентифікації, потім запускається клієнт, вводиться пароль і здійснюється аутентифікація, потім встановлюється конект із власне ігровим сервером і грузиться решта клієнта.
При запуску за нашою схемою другого вікна, запускається файл l2.exe, а лоадер пропускається. При цьому конект з сервером аутентифікації встановлюється уже безпосередньо при вводі пароля.
Що сьогодні відбулося? Пропав конект з сервером аутентифікації. При запуску лоадера зразу вивалювалось повідомлення: нет связи с Lineage2.su. А при запуску по схемі 2го вікна грузився клієнт і лише при спробі ввести пароль вивалювалось повідомлення на кшталт: incorrect hostname.

А найцікавіше, що конект з власне ігровим сервером залишився. І той, хто вже був у грі, продовжував спокійно грать далі.. tongue

 
  • Страница 1 из 2
  • 1
  • 2
  • »
Поиск:

Copyright MyCorp © 2006Используются технологии uCoz