Макроси
| |
swalin | Дата: Чт, 31.05.2007, 00:53 | Повідомлення # 1 |
Unicorn
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1399
Offline
| Макроси - чудова задумка. Але дуже убога і глюкава реалізація. Тільки лінійна структура, ніяких умовних операторів чи циклів. Дуже мало команд. Кожен новий макрос треба набирать заново, неможливо скопіювать ні макрос в цілому, ні окремий рядок в макросі. І все-таки, цей інструмент можна і треба використовувать. Пропоную в цій темі ділитись передовим досвідом використання макросів. Почну зі свого. Загальні зауваження. В макросі можна використовувать всі системні команди, всі активні скіли, всі дії з меню Action і всі команди з хоткея. На останню можливість звертаю увагу. В хоткей окрім іншого можна поміщати речі з рюкзака (зброю, батарейки тощо) і тоді в макросі буде здійснюватись використання цієї речі. Більше того. Хоткей має 10 планок, з яких активна лише одна, а решту треба переключать. Так от, всі допоміжні речі з рюкзака можна розмістить в якійсь неактивній планці, скажімо в 5й, і в макросі звертатись беспосередньо до цієї планки: /useshortcut 5 1 Таким чином ми розвантажимо головну планку від зайвого баласу. Найпростіші макроси складаються з 1-2 команд, однак вони все одно дуже корисні для часто повторюваних операцій. Наприклад: /invite Hanami Подібні запрошення доводиться робить регулярно. Склавши такі коротенькі макроси на всіх друзів/колег і розмістивши їх усі на одній із запасних планок хоткея ми трохи полегшимо собі життя. Сюди ж можна віднести макроси для часто вживаних фраз: Спасите, кто может! Убивают!!! або +продам дорого лоу-НГ меч! Набирать ці фрази наново при кожній потребі не завжди є можливість чи доцільність . В два рядки можна розіграть цілу інтермедію: Бафните, плз! /greating і відповідно: Спасибо огромное! /greating Далі буде...
|
|
| |
cygnus | Дата: Чт, 31.05.2007, 08:23 | Повідомлення # 2 |
Unicorn
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1273
Offline
| Ну, про макроси можна говорити багато Тому дещо сходу доповню. 1. Викликати макрос із макроса не можна. 2. Макроси не завжди працюють коректно без видимих причин, наприклад послідовно засіяти насіння і запустить спойл виходить добре, якщо через раз. 3. Те ж саме і з послідовним вдяганням речей, скажімо, щит і меч одним макросом вдягаються дуже не завжди. 4. Якщо є потреба шукати рідкісного моба, пишу, наприклад: /target Ant Warrior Captain. 5. Іноді довго за однією схемою працюєш на якихось мобах, магу пишеш макрос з багаторазовим використанням одного скілла - між ними треба робити паузу, бо не завжди встигає перезарядитись: /delay 1. і т.д.
|
|
| |
swalin | Дата: Чт, 31.05.2007, 11:32 | Повідомлення # 3 |
Unicorn
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1399
Offline
| Quote (cygnus) | Макроси не завжди працюють коректно без видимих причин | З цією досадною глюкавістю я теж зіткнувся, її треба досліджувать. Я уже бачу 2 різновиди (може їх більше): 1. Збій при послідовному виконанні двох однорідних операцій (сіяння/спойл, щит/меч, скіл двічі підряд тощо). Зі скілами, які довго перезаряджаються, все зрозуміло. Але є Твіст, який перезаряджається швидко, проте все одно глючить. Щит/меч - взагалі різні предмети, але теж глючать. Мабуть справа в якихось частках секунди порядку дискретності відправки пакетів клієнт-сервер. /delay 1 - радикальний спосіб лікування цієї проблеми, але не завжди можна дозволить собі розкіш затримки в цілу секунду. Тоді варто схитрить. Бойові скіли чергувать через один. Між щитом і мечем вставить якусь корисну команду типу /nexttarget або /attack. Зрештою, вставить пусту команду типу #б'ю моба, роблю паузу . Якісь частки секунди ця пуста команда відбере, а нам саме це й потрібно. (останню хитрість я ще не перевіряв). Ще помітив таку річ. Коли граєш в 2 вікна, пишеш візарду макрос на 2 Твіста підряд. Якщо в вікні візарда цей макрос запустить і чекать результату - скоріше всього спіткнеться. Якщо запустить макрос і скоренько переключиться на друге вікно - майже завжди спрацьовує. Може тут фішка в тому, що фонове вікно має нижчий пріоритет і, відповідно, більшу затримку між пакетами. 2. Коли б'єш товстих мобів, пишеш макрос на 3-4-5 бойових скілів. Якщо раптом моб гине достроково (до старту останнього бойового скіла), виконання макросу обривається і всі наступні команди (лікування, вибір цілі тощо) вже не виконуються. Те ж саме очевидно стосується не тільки бойових скілів, але й любих команд, які форс-мажорно не можуть бути виконані (напр: /nexttarget за відсутності мобів, або /peakup за відсутності здобичі). Більше того. При аварійному обриві макрос заклинює і на наступному мобі він взагалі не запуститься. Вихід простий. Треба в ручному режимі що-небуть зробить, скажімо відійти на крок убік. Макрос розклиниться. Далі про невеличкі хитрощі для спрощення життя. Бафи накладать доводиться регулярно. Я написав для Колядина макрос: /target Koliadin /useskill Shield /target swalin /useskill Might /useskill Shield Дрібнички, але кожні 20 хв. економиться якийсь час. А в Аорі, не кажучи вже про Хака, бафів набагато більше Коли ловиш рибу, руки зайняті вудкою, а голова - процесом лову. Якщо зненацька витягуєш моба, починаєш плутаться в кнопках: що за чим хватать (принаймні я плутаюсь). Тому написав макрос: /взять меч /nexttarget /attack /взять щит Цей же макрос можна використовувать, якщо з естетичних міркувань ховаєш зброю, а потім раптом натикаєшся на моба. Теж саме, якщо міняєш лук на меч, але тоді треба викинуть коменду /nexttarget. При роботі в 2 вікна є очевидний резон писать макрос ДДшнику так, щоб максимально автоматизувать його дії. Як правило, ДДшник працює в 2х варіантах: 1. Бігає за танком. Тоді макрос повинен мать вид: /assist бойові скіли /target Swalin /target Swalin Після бою ДДшник чіплятиметься за хвіст Swalinа. Треба пам'ятать, що перед першим боєм і при аварійному збої макроса треба вручну зачепить ДДшника за танк. 2. Сидить в безпечному місці, а танк підводить до нього моба. /sitstand /assist бойові скіли /target Swalin /useskill Heal /sitstand Поки танк бігає, ДДшник сидить, відрощує ману. Після бою підліковує танка і сідає. Такий варіант більш гнучкий, ніж сідать після бою на фіксований час 10-15 сек. Треба пам'ятать, що перед першим боєм і при аварійному збої макроса треба вручну зачепить ДДшника за танк і сісти. Якщо мана встигає відростать без сидіння, звичайно краще стоять.
Повідомлення відредагував swalin - Чт, 31.05.2007, 11:34 |
|
| |
swalin | Дата: Пн, 19.01.2009, 12:02 | Повідомлення # 4 |
Unicorn
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1399
Offline
| Сидячи тривалий час з Колядином в ФП я трохи розвинувся у застосуванні макросів. Моби там одинарні, не надто експисті, але респавняться швидко, тому ефективність процесу получається тим вища, чим менше кнопок натискаєш. Бо займаючись одноманітною процедурою впродовж тривалого часу починаєш спотикатись і плутатись у кнопках. Тому я й спробував максимально автоматизувать (ботозувать ) процес. Отже, принцип розстановки мобів там (а мабуть і не лише там) такий: місцевість ділиться на ділянки, на кожній ділянці 3 моба: горгуля-56, лучник-57, шаман-58. Респавняться вони в межах саме своєї ділянки. Тому я ставлю баферів і їдоків в центр ділянки, а Колядин бігає по ділянці, вискакувать на сусідні ділянки практично немає потреби, свої моби якраз встигають реснутись. Трохи далі такі самі ділянки з трохи іншим складом: шамани-58, тигри-59, капітани-60, зараз Колядин уже підріс і перейшов на таку ділянку. Важливо, що на одних ділянках живуть прості шамани, а на інших - шамани-мутанти. Ясна річ, що такі ділянки набагато цікавіші і треба старатись зайнять саме таку. В ярку усього 2 ділянки з горгулями і шаманами-мутантами, а нагорі ще 1 чи 2 ділянки з горгулями і всього 1 ділянка з капітанами і шаманами-мутантами. Як запасний варіант, в дальньому закапелку є ще одна ділянка з капітанами і мутантами, але там подвійний комплект мобів і пристосуватись до них помітно складніше, доводиться тягать банду за собою, щоб агри не загризли. А тепер власне переходимо до макросів. На кожного з 3х мобів я написав свій макрос, щоб процес максимально був близький до такого виду: приціл, макрос, приціл, макрос... Макрос має приблизно такий вигляд: /useskill Hurricane /useshortcut 11 1 /useskill Shadow Flare /attack /delay 2 /pickup /pickup /pickup Фішка у слідуючому. Підбираємо набір пострілів, потрібних для даного моба (на 11 слоті в мене висять батарейки, я на автомат їх не ставлю, щоб даремно не переводить). По команді /attack Колядин біжить до вже убитого моба (а в деяких випадках і дорубує). Затримка /delay 2 потрібна саме для того, щоб він встиг добігти. Тривалість затримки підбирається індивідуально, щоб він і добігти встиг, і над трупом довго не стояв. Потім тричі піднімає з землі те, що випало з моба. Пікапів можна поставить більше чи менше, вони ніяк не заважають. Ясна річ, що макрос далеко не завжди спрацьовує від початку до кінці, але у 80-90% випадків спрацьовує. І це суттєво полегшує процес саме тоді, коли треба довго і нудно фармить одних і тих же мобів. Я переконався у цьому на власному досвіді. Вибираєш ціль, тицяєш макрос і далі тільки слідкуєш, щоб підстрахувать, якщо макрос десь спіткнувся. Ще важливо, що під час роботи макроса можна мишею крутить камеру в пошуках наступної цілі, але не можна нічого мишею тицять і натискать кнопки (скажімо, команди другому вікну). Макрос тоді зразу обривається. Для шаманів-мутантів макрос трохи цікавіший: /useskill Wind Shakle /target Fallen Orc SHAMANN Tiger /useshortcut 11 1 /useskill Shadow Flare /attack /delay 2 /pickup /pickup /pickup Тут фішка така. Для мутації шаману треба завдать будь-якого дамаджу, наприклад 1 НР. Скіл Wind Shakle призначений для іншої мети, але одиничного дамаджу він завдає (що і потрібно) і має найменші витрати мани з усіх бойових скілів СХ. От за економність я його і вибрав. Наступна команда /target зрозуміла, хоча інколи вона захвачує чужого шамана, якщо хтось в цей час воює на сусідній ділянці. В принципі, замість цього таргета можна ставить просто /delay 3 і нова ціль через 3 секунди автоматично захоплюється сама, але таргет працює швидше. Щодо тигрів питання швидкості актуальне, бо вони підбігають і станять, що зовсім небажано. В принципі, все. Мені з такими макросами зручніше фармить, хоча тобі, як творчій натурі, вони може і нецікаві. Щось подібне можна написать і для Хака і для наших файтерів. Ясна річ, що застосування подібних макросів передбачає достатній запас міцності у нашого бійця, щоб у разі якогось спотикання була можливість виправити процес без фатальних наслідків.
|
|
| |
cygnus | Дата: Пн, 19.01.2009, 13:29 | Повідомлення # 5 |
Unicorn
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1273
Offline
| У мене просто не було потреби в таких наворотах Скажімо, зараз процес у мене стандартизований неймовірно, але там бігає сама Панамка і раз на 3-4 моби підбігає до баферів полікуватись, Парваті, до речі, в цьому значно зручніша за Іясу, бо її затяжне лікування дозволяє хапнуть краєм Chant of Life і далі бігти вже поза зоною дії, при цьому лікуючись. А Хак у ДК бігає по такій місцевості, що причеп простіше загубить, ніж водить за собою, ще й там половина мобів — агри зі станом, за собою б встежити. Але будь певен, твою скриптотворчість я вивчаю дуже уважно
|
|
| |
|