Shuurin 27.06.2025, 20:43
Вітаю, Гість | RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Модератор форума: cygnus  
Макроси
swalinДата: Чт, 31.05.2007, 00:53 | Повідомлення # 1
Unicorn
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1399
Offline
Макроси - чудова задумка. Але дуже убога і глюкава реалізація.
Тільки лінійна структура, ніяких умовних операторів чи циклів. Дуже мало команд. Кожен новий макрос треба набирать заново, неможливо скопіювать ні макрос в цілому, ні окремий рядок в макросі.
І все-таки, цей інструмент можна і треба використовувать. Пропоную в цій темі ділитись передовим досвідом використання макросів. Почну зі свого.

Загальні зауваження.
В макросі можна використовувать всі системні команди, всі активні скіли, всі дії з меню Action і всі команди з хоткея. На останню можливість звертаю увагу. В хоткей окрім іншого можна поміщати речі з рюкзака (зброю, батарейки тощо) і тоді в макросі буде здійснюватись використання цієї речі. Більше того. Хоткей має 10 планок, з яких активна лише одна, а решту треба переключать. Так от, всі допоміжні речі з рюкзака можна розмістить в якійсь неактивній планці, скажімо в 5й, і в макросі звертатись беспосередньо до цієї планки:
/useshortcut 5 1
Таким чином ми розвантажимо головну планку від зайвого баласу.

Найпростіші макроси складаються з 1-2 команд, однак вони все одно дуже корисні для часто повторюваних операцій. Наприклад:
/invite Hanami
Подібні запрошення доводиться робить регулярно. Склавши такі коротенькі макроси на всіх друзів/колег і розмістивши їх усі на одній із запасних планок хоткея ми трохи полегшимо собі життя.
Сюди ж можна віднести макроси для часто вживаних фраз:
Спасите, кто может! Убивают!!!
або
+продам дорого лоу-НГ меч!
Набирать ці фрази наново при кожній потребі не завжди є можливість чи доцільність smile .
В два рядки можна розіграть цілу інтермедію:
Бафните, плз!
/greating

і відповідно:
Спасибо огромное!
/greating

Далі буде...

 
cygnusДата: Чт, 31.05.2007, 08:23 | Повідомлення # 2
Unicorn
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1273
Offline
Ну, про макроси можна говорити багато smile Тому дещо сходу доповню.

1. Викликати макрос із макроса не можна.
2. Макроси не завжди працюють коректно без видимих причин, наприклад послідовно засіяти насіння і запустить спойл виходить добре, якщо через раз.
3. Те ж саме і з послідовним вдяганням речей, скажімо, щит і меч одним макросом вдягаються дуже не завжди.
4. Якщо є потреба шукати рідкісного моба, пишу, наприклад: /target Ant Warrior Captain.
5. Іноді довго за однією схемою працюєш на якихось мобах, магу пишеш макрос з багаторазовим використанням одного скілла - між ними треба робити паузу, бо не завжди встигає перезарядитись: /delay 1.

і т.д.

 
swalinДата: Чт, 31.05.2007, 11:32 | Повідомлення # 3
Unicorn
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1399
Offline
Quote (cygnus)
Макроси не завжди працюють коректно без видимих причин
З цією досадною глюкавістю я теж зіткнувся, її треба досліджувать. Я уже бачу 2 різновиди (може їх більше):

1. Збій при послідовному виконанні двох однорідних операцій (сіяння/спойл, щит/меч, скіл двічі підряд тощо). Зі скілами, які довго перезаряджаються, все зрозуміло. Але є Твіст, який перезаряджається швидко, проте все одно глючить. Щит/меч - взагалі різні предмети, але теж глючать. Мабуть справа в якихось частках секунди порядку дискретності відправки пакетів клієнт-сервер. /delay 1 - радикальний спосіб лікування цієї проблеми, але не завжди можна дозволить собі розкіш затримки в цілу секунду. Тоді варто схитрить. Бойові скіли чергувать через один. Між щитом і мечем вставить якусь корисну команду типу /nexttarget або /attack. Зрештою, вставить пусту команду типу #б'ю моба, роблю паузу . Якісь частки секунди ця пуста команда відбере, а нам саме це й потрібно. (останню хитрість я ще не перевіряв).
Ще помітив таку річ. Коли граєш в 2 вікна, пишеш візарду макрос на 2 Твіста підряд. Якщо в вікні візарда цей макрос запустить і чекать результату - скоріше всього спіткнеться. Якщо запустить макрос і скоренько переключиться на друге вікно - майже завжди спрацьовує. Може тут фішка в тому, що фонове вікно має нижчий пріоритет і, відповідно, більшу затримку між пакетами.

2. Коли б'єш товстих мобів, пишеш макрос на 3-4-5 бойових скілів. Якщо раптом моб гине достроково (до старту останнього бойового скіла), виконання макросу обривається і всі наступні команди (лікування, вибір цілі тощо) вже не виконуються. Те ж саме очевидно стосується не тільки бойових скілів, але й любих команд, які форс-мажорно не можуть бути виконані (напр: /nexttarget за відсутності мобів, або /peakup за відсутності здобичі). Більше того. При аварійному обриві макрос заклинює і на наступному мобі він взагалі не запуститься. Вихід простий. Треба в ручному режимі що-небуть зробить, скажімо відійти на крок убік. Макрос розклиниться.

Далі про невеличкі хитрощі для спрощення життя.

Бафи накладать доводиться регулярно. Я написав для Колядина макрос:
/target Koliadin
/useskill Shield
/target swalin
/useskill Might
/useskill Shield

Дрібнички, але кожні 20 хв. економиться якийсь час. А в Аорі, не кажучи вже про Хака, бафів набагато більше smile

Коли ловиш рибу, руки зайняті вудкою, а голова - процесом лову. Якщо зненацька витягуєш моба, починаєш плутаться в кнопках: що за чим хватать (принаймні я плутаюсь). Тому написав макрос:
/взять меч
/nexttarget
/attack
/взять щит

Цей же макрос можна використовувать, якщо з естетичних міркувань ховаєш зброю, а потім раптом натикаєшся на моба. Теж саме, якщо міняєш лук на меч, але тоді треба викинуть коменду /nexttarget.

При роботі в 2 вікна є очевидний резон писать макрос ДДшнику так, щоб максимально автоматизувать його дії. Як правило, ДДшник працює в 2х варіантах:

1. Бігає за танком. Тоді макрос повинен мать вид:
/assist
бойові скіли
/target Swalin
/target Swalin

Після бою ДДшник чіплятиметься за хвіст Swalinа. Треба пам'ятать, що перед першим боєм і при аварійному збої макроса треба вручну зачепить ДДшника за танк.

2. Сидить в безпечному місці, а танк підводить до нього моба.
/sitstand
/assist
бойові скіли
/target Swalin
/useskill Heal
/sitstand

Поки танк бігає, ДДшник сидить, відрощує ману. Після бою підліковує танка і сідає. Такий варіант більш гнучкий, ніж сідать після бою на фіксований час 10-15 сек. Треба пам'ятать, що перед першим боєм і при аварійному збої макроса треба вручну зачепить ДДшника за танк і сісти. Якщо мана встигає відростать без сидіння, звичайно краще стоять.

Повідомлення відредагував swalin - Чт, 31.05.2007, 11:34
 
swalinДата: Пн, 19.01.2009, 12:02 | Повідомлення # 4
Unicorn
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1399
Offline
Сидячи тривалий час з Колядином в ФП я трохи розвинувся у застосуванні макросів. Моби там одинарні, не надто експисті, але респавняться швидко, тому ефективність процесу получається тим вища, чим менше кнопок натискаєш. Бо займаючись одноманітною процедурою впродовж тривалого часу починаєш спотикатись і плутатись у кнопках. Тому я й спробував максимально автоматизувать (ботозувать ;) ) процес.
Отже, принцип розстановки мобів там (а мабуть і не лише там) такий: місцевість ділиться на ділянки, на кожній ділянці 3 моба: горгуля-56, лучник-57, шаман-58. Респавняться вони в межах саме своєї ділянки. Тому я ставлю баферів і їдоків в центр ділянки, а Колядин бігає по ділянці, вискакувать на сусідні ділянки практично немає потреби, свої моби якраз встигають реснутись. Трохи далі такі самі ділянки з трохи іншим складом: шамани-58, тигри-59, капітани-60, зараз Колядин уже підріс і перейшов на таку ділянку. Важливо, що на одних ділянках живуть прості шамани, а на інших - шамани-мутанти. Ясна річ, що такі ділянки набагато цікавіші і треба старатись зайнять саме таку. В ярку усього 2 ділянки з горгулями і шаманами-мутантами, а нагорі ще 1 чи 2 ділянки з горгулями і всього 1 ділянка з капітанами і шаманами-мутантами. Як запасний варіант, в дальньому закапелку є ще одна ділянка з капітанами і мутантами, але там подвійний комплект мобів і пристосуватись до них помітно складніше, доводиться тягать банду за собою, щоб агри не загризли.
А тепер власне переходимо до макросів. На кожного з 3х мобів я написав свій макрос, щоб процес максимально був близький до такого виду: приціл, макрос, приціл, макрос... Макрос має приблизно такий вигляд:

/useskill Hurricane
/useshortcut 11 1
/useskill Shadow Flare
/attack
/delay 2
/pickup
/pickup
/pickup

Фішка у слідуючому. Підбираємо набір пострілів, потрібних для даного моба (на 11 слоті в мене висять батарейки, я на автомат їх не ставлю, щоб даремно не переводить). По команді /attack Колядин біжить до вже убитого моба (а в деяких випадках і дорубує). Затримка /delay 2 потрібна саме для того, щоб він встиг добігти. Тривалість затримки підбирається індивідуально, щоб він і добігти встиг, і над трупом довго не стояв. Потім тричі піднімає з землі те, що випало з моба. Пікапів можна поставить більше чи менше, вони ніяк не заважають.
Ясна річ, що макрос далеко не завжди спрацьовує від початку до кінці, але у 80-90% випадків спрацьовує. І це суттєво полегшує процес саме тоді, коли треба довго і нудно фармить одних і тих же мобів. Я переконався у цьому на власному досвіді. Вибираєш ціль, тицяєш макрос і далі тільки слідкуєш, щоб підстрахувать, якщо макрос десь спіткнувся.
Ще важливо, що під час роботи макроса можна мишею крутить камеру в пошуках наступної цілі, але не можна нічого мишею тицять і натискать кнопки (скажімо, команди другому вікну). Макрос тоді зразу обривається.

Для шаманів-мутантів макрос трохи цікавіший:

/useskill Wind Shakle
/target Fallen Orc SHAMANN Tiger
/useshortcut 11 1
/useskill Shadow Flare
/attack
/delay 2
/pickup
/pickup
/pickup

Тут фішка така. Для мутації шаману треба завдать будь-якого дамаджу, наприклад 1 НР. Скіл Wind Shakle призначений для іншої мети, але одиничного дамаджу він завдає (що і потрібно) і має найменші витрати мани з усіх бойових скілів СХ. От за економність я його і вибрав. Наступна команда /target зрозуміла, хоча інколи вона захвачує чужого шамана, якщо хтось в цей час воює на сусідній ділянці. В принципі, замість цього таргета можна ставить просто /delay 3 і нова ціль через 3 секунди автоматично захоплюється сама, але таргет працює швидше. Щодо тигрів питання швидкості актуальне, бо вони підбігають і станять, що зовсім небажано.

В принципі, все. Мені з такими макросами зручніше фармить, хоча тобі, як творчій натурі, вони може і нецікаві.
Щось подібне можна написать і для Хака і для наших файтерів. Ясна річ, що застосування подібних макросів передбачає достатній запас міцності у нашого бійця, щоб у разі якогось спотикання була можливість виправити процес без фатальних наслідків.

 
cygnusДата: Пн, 19.01.2009, 13:29 | Повідомлення # 5
Unicorn
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1273
Offline
У мене просто не було потреби в таких наворотах <_< Скажімо, зараз процес у мене стандартизований неймовірно, але там бігає сама Панамка і раз на 3-4 моби підбігає до баферів полікуватись, Парваті, до речі, в цьому значно зручніша за Іясу, бо її затяжне лікування дозволяє хапнуть краєм Chant of Life і далі бігти вже поза зоною дії, при цьому лікуючись. А Хак у ДК бігає по такій місцевості, що причеп простіше загубить, ніж водить за собою, ще й там половина мобів — агри зі станом, за собою б встежити. Але будь певен, твою скриптотворчість я вивчаю дуже уважно ^_^
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:

Copyright MyCorp © 2006Используются технологии uCoz