Квестовий дроп і квест на флюїди
|
|
cygnus | Дата: Пт, 25.05.2007, 21:15 | Повідомлення # 1 |
Unicorn
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1273
Offline
| Сам не перевіряв, але мені аргументи учасників обговорення видались переконливими, що б там не писали ГМи.. Оригінальна тема Коротке доповнення
Повідомлення відредагував cygnus - Пт, 25.05.2007, 21:16 |
|
| |
cygnus | Дата: Пт, 25.05.2007, 23:11 | Повідомлення # 2 |
Unicorn
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1273
Offline
| Підтверджую - після відміни цього квеста квестовий дроп поліпшився мало не на порядок, тому на час виконання квестів, де багато всього має падати, рибний краще завершувати, попередньо помінявши наявні флюїди на Д- і Ц-батарейки. Батарейки собі або на склад.
|
|
| |
swalin | Дата: Сб, 26.05.2007, 14:53 | Повідомлення # 3 |
Unicorn
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1399
Offline
| Не буду заперечувать не маючи достатніх аргументів. Але зразу згадалось таке: Свалін і Колядин проходили партією квест на вудку. При цьому в Сваліна висів квест на флюїди, в Колядина - ні. Там треба чимало назбирать квестових пряників, такщо підсумковий статистичний результат має бути достатньо об'єктивним навіть зважаючи на корейський рандом. Слідуючи логіці твоєї гіпотези, Колядин мав назбирати всіх квестових пряників на порядок швидше. А реально получилось майже одночасно, з невеликою перевагою Сваліна. Я гіпотезу не відкидаю, але її треба перевірити ретельніше.
|
|
| |
cygnus | Дата: Сб, 26.05.2007, 19:06 | Повідомлення # 4 |
Unicorn
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1273
Offline
| Цікаво, яким чином ти церобитимеш - нагенеруєш персонажів і вестимеш статистику? І не забувай, що у партії квестові предмети розподіляються теж досить нетривіально
|
|
| |
swalin | Дата: Сб, 02.06.2007, 09:48 | Повідомлення # 5 |
Unicorn
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1399
Offline
| Якщо флюїдний тест треба періодично закривать, постає питання: на які батарейки мінять флюїди? Адже надлишок батарейок можна здать в магазин за гроші. Арифметика така: 1 флюїд -> 66 NG-батарейок -> 66 аден 1 флюїд -> 40 D-батарейок -> 80 аден 1 флюїд -> 28 C-батарейок -> 84 аден 1 флюїд -> 8 B-батарейок -> 96 аден 1 флюїд -> 5 A-батарейок -> 100 аден 1 флюїд -> 4 S-батарейок -> 100 аден P.S. Як тільки здобув 40й рівень, на Д-вудку стало відчутно гірше ловить рибу. Штрафи пішли 
|
|
| |
cygnus | Дата: Сб, 02.06.2007, 14:57 | Повідомлення # 6 |
Unicorn
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1273
Offline
| Бери батарейки для себе, у мене чималий запас. А на продаж не міняй, для такого випадку в мене їх і так величезна кількість.
|
|
| |
swalin | Дата: Сб, 09.06.2007, 13:55 | Повідомлення # 7 |
Unicorn
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1399
Offline
| Quote (cygnus) | Підтверджую - після відміни цього квеста квестовий дроп поліпшився мало не на порядок | Пройшов Колядином пару квестів, які колись проходив Сваліном. Відчуття таке саме . Може проблема не конкретно в флюїдах, а просто є задана імовірність квестового дропу і вона ділиться порівну на всі квести, які причетні до даного моба. Наприклад, з 5 мобів падають не 2 квестові ітеми, а 1 ітем і ще 1 флюїд. На жаль, цю гіпотезу так само складно перевірить.Добавлено (09.06.2007, 13:55) --------------------------------------------- Останнє питання є актуальними в контексті, наприклад, квесту на монети. Ніде не проскакувала інформація, що цей квест гальмує інші квести? Ну і навпаки?
|
|
| |
cygnus | Дата: Сб, 09.06.2007, 19:55 | Повідомлення # 8 |
Unicorn
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1273
Offline
| Я гадаю собі так: з одного моба можливий лише один квестовий предмет за раз. Якщо на певного моба є кілька квестів, вони один одного гальмують. Ото так. Можу помилятися, звичайно.
|
|
| |
swalin | Дата: Вт, 19.06.2007, 23:34 | Повідомлення # 9 |
Unicorn
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1399
Offline
| Так уже вийшло, що деякі квести я проходив по багато разів, на різних рівнях розвитку персонажа. І спостерігаючи за квестовим дропом дійшов до цікавої гіпотези, яка має неабияке практичне значення. Формулюю: Існує два типи квестового дропу. Назвемо їх так: 1. Рясний дроп. Сиплеться практично з кожного моба, буває навіть по 2-3 штуки за раз. На цей дроп не впливає рівень персонажа і такі квести можна швидко проходить, маючи значно вищий рівень від рекомендованого. Звичайно, при цьому будуть штрафи по експі і дропу адени/ресурсів. 2. Звичайний дроп (може придумаєш кращу назву?). Сиплеться помітно рідше, ніж рясний. На цей дроп впливає рівень персонажа, він має такі ж штрафи за перевищення рівня, як і дроп адени/ресурсів. Тобто, чим синіший моб, тим легше його бить, але важче дочекаться квестового дропу. Отже, такий квест найлегше проходить, якщо рівень персонажа на 5 вищий від рівня квестових мобів. Приклад рясного дропу - квест Fantasty Wine, приклад звичайного - квест Bring Out the Flavor of Ingredients! Найцікавіший приклад - квест Adept of Taste. В ньому з одних і тих же мобів падають два види квестових предметів. Рясний дроп: червоні корені мандрагори, зелена петрушка і нектар. Звичайний дроп: білі корені мандрагори, бура петрушка і желе. Звичайний дроп назбирать набагато важче, але за нього дають рецепти, які потім використовуються у квесті Magnificent Feast.
Повідомлення відредагував swalin - Ср, 20.06.2007, 00:16 |
|
| |
cygnus | Дата: Ср, 20.06.2007, 08:23 | Повідомлення # 10 |
Unicorn
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1273
Offline
| Ти знаєш, я все ж вважаю, що такої градації квестового дропу нема. Просто названі тобою предмети мають дуже невисоку імовірність упасти, принаймні порівняно з менш "крутим". Не думаю я, що корейці чомусь вирішили ускладнити собі і гравцям життя таким розподілом дропу за типами.
|
|
| |
swalin | Дата: Чт, 13.09.2007, 10:38 | Повідомлення # 11 |
Unicorn
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1399
Offline
| Днями проходив монком квест Acts of Evil (на 98К). Сама затяжна фаза цього квесту - вибить 30 черепів з махумських капітанів. Згідно нашої гіпотези, дропу черепів заважає квест на рибні флюїди і також квест на махумів в цілому (Vanquish Remnants). Потрібні нам черепи - самий рідкісний квестовий дроп з усіх трьох названих квестів. Так от, рибного квесту я не брав взагалі. Загальномахумський квест закрив перед виходом до капітанів, потім подумав і відкрив знову . Черепи сипались, як навіжені, майже з кожного другого капітана. На 30 черепів впало всього 21 загальномахумських ітеми! Разюча відмінність від попередніх проходжень цього квесту іншими персонажами. Чому так, пояснить не можу. Напрошується лише 2 можливих пояснення: 1. Черговість взяття квесту: який квест взятий раніше, тому корейський рандом віддає перевагу при розподілі дропу. 2. Монк був у віці, максимально рекомендованому для проходження цього квесту: 29 при вилці 27-32. Може для інших вікових категорій виникають якісь штрафи на дроп? Можливо ще, звичайно, що ГМи трохи підкрутили частоту дропу, або просто корейський рандом пожартував, але це вже зовсім малоімовірні пояснення.
|
|
| |